Vet inte varför

Jag vill verkligen inte känna som jag gör. Vill inte bli avundsjuk eller känna att man inte betyder något. Jag hatar det! Jag vill inte bli någon annan eller göra så himla mycket utan att få något tillbaka. Ååååh varför ska jag behöva känna såhär. Det är så svårt att inte fatta varför man gör det, men ändå så kanske man fattar. Aja ska helt enkelt sluta upp med att vara som jag är just nu. Mår bara dåligt av det själv.
(Kommer säkert ångra det här inlägget, kvällarna gör en så himla vågsam haha).


Kommentarer
Postat av: Gamla svänga´n

Det låter skit bra linnea !

Var bara som du vill vara och du, man ska ju inte känna att man måste anstränga sig med folk för mycket.

För om man gör det kanske det är ett tecken på att man inte vill samma saker i relationen och man kanske inte ska satsa så himla högt på den då..

2009-09-26 @ 23:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0