Lever för helgerna

Det var ju ett hiiiimlans tag sedan! Har haft fullt upp hela dagarna, I like it! Hatar att sitta inne och veta att dagen går när man kan göra så mycket roligare saker än att bara sitta. I torsdags åt Jimi hos mig och vi tränade på F&S. Heltrevligt om jag får säga det själv. I fredags blev jag nollad och det var inte dumt det heller, det var faktiskt väääldigt roligt! Vi var i stan och gjorde massor med lustiga saker för att samla poäng haha. Man får värsta adrenalinkickarna för att man inte skulle vågat göra "sakerna" i vanliga fall. Sen åkte jag och några i klassen till Björkhagen och lekte jääärnet! Hahaha det var lite lost in the wood men sånt får man ta. Kul var det iallafall och Siri, Tilde och Mattias var även där. Sen åkte jag till Minna och sov där. Lördagen spenderades med Minna och vi bakade, ja ni såg rätt BAKADE scones och det var GOOOOOTTTTT!!!! Sen åkte vi in till stan där Mattias, Jimi, Tilde och Siri var hoho. Jaaaaaaaa efter det skildes vissa åt men några åkte hem till Minna och sedan kom dom andra igen och även Karin hihihihiiii. Hade inte träffat henne på två veckor. Det är konstigt. :( Yeahyeah. Idag fyller iallafall Sixten sju, GRATTIIIIS!!! Jag, pappa och Sixten har varit och kollat hur det är på Magnus lumpen i Linköping. Väääldigt annorlunda om jag får säga det själv hahaha. Tycker synd om dom som gör den, skulle börja gråta efter en dag. Ikväll bär det nog hem till Karin. Eller det beror på när hon kommer hem. PUSS!




HAAHAHAHA KOLLA SIXTEN, HAN SER UT SOM ETT LITET BARN HAHAHAAH!!!!






Kommentarer
Postat av: Minna

haha sixten är ett litet barn :D

2009-09-13 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0