Stolt mannen

Heeeej! Skolan har varit chill idag igen. Sista lektionen var estet. När man går in där sitter det en snubbe vid pianot och en annan vid trummorna och spelar haha. Liksom what tänker man men dom var så himla duktiga att att det inte gjorde något för mig hehe. Läraren kom aldrig så jag åkte hem vid ett, YEAAY! Nu har jag varit så himla duktig och gjort 20 tal, FATTAR NI 20 TAL i matteboken! Tog ju runt en timme sådär men faaan vad bra jag känner mig. Sen har jag även sytt min jacka där det alltid ramlar av knappar, läst samhällsläxan och städat rummet.

Snart kommer nog Siri och Jimi. Hihihi buuuz! Vet inte vad vi ska göra men vi kommer säkert härja runt i stan. Fast vill äta hemma för igår började nyttighetslivet för mig. Känner att jag gått upp i vikt och så kan vi fan inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0