Livet är en fest

HEEEEJ! Nu sitter jag i min sköna fotölj och känner att livet är trots allt bra. Idag när jag vaknade så visste jag inte vad jag skulle ha på mig. Därför satte jag på mig ett par svarta jeans och en mörkblå lyleandkyle (fniss) tröja. Sååå jävla tråkigt tänkte jag, kanske bäst att passa på att använda ett par högklackade "boots" (mobbat ord) som jag fått av mamma. Och vet ni vad? Jag har gått i dom hela dagen och har varit duktig och inte ramlat *applåder*. Har förhoppningsvis gått ganska normalt i dom också. Har tillochmed fått komplimanger om hur lång jag är och att dom är fina. HAHA! Det är nog dagens bästa. En till bra sak är att Emma lyssnade på Jonas Brothers med mig på matten på HENNES INTIATIV!

Snart ska jag iväg till tandläkaren med pappa, INGA KONSTIGHETER. Sen ska jag träffa Siri, Jimi, Storebror och Mattias för ett hemligt uppdrag till födelsedagsbarnet som fyller år om två veckor hihihi.

NU FARMVILLE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0