FEKKE FEKKE SPÅRA SPÅRA

Har kännt mig som en zombie hela dagen förutom nu på kvällen då Karin livat upp mig. I skolan kunde jag inte koncentrera mig och var helt borta i mina egna tankar... Vi hade G-test på matten och jag säger bara jag kommer sååå få IG. Fast det verkade som andra också tyckte det var jättesvårt så det är bra. Efter skolan fikade jag med några tjejer i klassen. Eller snarare dom fikade och jag tittade på, har inga pengar längre. Sen åkte jag in och träffade Karin i stan och nu kom jag precis hem från henne. Har saknat henne, mer än jag trott faktiskt. Kände när jag gick hem att det börjar bli höst och då vet ju jag och min pappa vad som händer: yllestrumpor när man sover, extra tjocka duntäcken, ledvärk och ett allmänt helvete. Haaatar när det är kallt, usch! Skulle behöva en söt liten pojke som kan värma mig i dessa tider hihi. Kan också meddela att pappa är hemma från Barca (Y).

Kan berätta vad som kommer hända dom närmaste dagarna.

Tisdag-Orientering, börjar elva och slutar ett. Får väll se hur Emma och jag klarar oss i vildmarken haha. Efter träffa Minna.
Onsdag-Gymma med Maria
Torsdag-Fekke fekke spåra spåra. HAHA nej men jag ska vara med klassen
Fredag-Ingen jääääävla skola! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0