Folk förändras och lämnar

Vilken helg... Har gråtit mig igenom den känns det som. Att så mycket jobbiga saker händer på en helg kan inte vara möjligt. Som Karin sa till mig idag: vi är på ett nytt kapitel som heter "folk glider ifrån varandra". Ja och det har hon väldigt rätt i. Har iallafall spenderat mestadels av helgen med min kärlek Minna. Små andra schtekare har också kommit på ett hörn.

Idag har jag hittat tillbaka till mina gamla Akon tider. Ja jag har faktiskt haft Akon tider där jag hade alla hans låtar i min iPod HAHA. Men idag har jag kommit fram till att jag faktiskt gillar snubben så nu sitter jag och lyssnar på Keep you much longer, så jävla bäääst!


Kommentarer
Postat av: natta

aa den e riktigt bra :)

2009-09-21 @ 22:28:49
URL: http://nftv.blogg.se/
Postat av: kuggen

höörrru! det var faktisk att folk inte fick tid för varandra hehe :D

ps. jag har ett bitmärke i min arm Ds.

2009-09-21 @ 23:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0