Babes

Idag har jag varit i skolan mhmmmm. Gillar mediproduktion som fan fast mina bilder blir helt fuckade och vi ska typ göra en bok som vår lärare visade oss och killen som hade gjort den hade gudomliga bilder. Åherregud jag och Emma har pratat om honom hela dagen typ haha. Har faktiskt varit med ganska många av mina babes idag. Efter skolan tränade jag med Karin och Samia. Sen åkte jag hem till Jimi, duschade och åt där höhö. Efter ett tag kom Minna, Siri, Mattias och "Storebror". Vi hade faktiskt tårtkalas och Sverige vann över Malta WOHOO! Dagen har fan varit riktigt bra förutom mina fula bilder då... Imorgon börjar jag fem över halv tolv för vi har ingen svenska. Så kan sova till halv tio! :D Ska ändå gå och lägga mig snart. Ääääälskar att somna och veta att nu har jag många timmar att sova framför mig.

Kommentarer
Postat av: banan björnen

HEJ LINNEA! Jag vill tatuera mig för att jag vill de! lustigt att du också har ätit samma maträtt flera dagar i rad! ja vi brukar äta tacos ganska ofta. puss&kram

2009-09-09 @ 22:32:52
URL: http://ttoves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0