VG-barnet nr1

Idag har jag varit i skolan som man är tvungen att gå i jaa. Jag fick reda på att jag har fått VG i NP i SV. Fuck off and die nej men det blir ju verkligen inget MVG i svenska för mig eftersom hon har sagt "du kommer aldrig uppnå MVG i svenska". Jaha tack för den då, här försöker jag vara så bra som möjligt i ditt ämne men nää det fick jag ju inte vara. Pallar inte svenska så jävla jobbigt nu för tiden. På spanska provet fick jag VG. Så himla surt typ 3 poäng ifrån MVG!
Men som min livstanke här i livet är att aldrig får man vara riktigt glad, och den stämmer till 100!

Men själva rasterna var underhållande iallafall luncrasten där jag, Kalle och Jossi hittade på ett litet bus hehehe. Nä men serisöst det var skitroligt!

Efter skolan gick jag hem till Karin för hon är sjuk och där typ åt jag för jag var svinhungrig. Vi checkade lite TV och sen blev hon för jobbig så jag gick hem haha.

Nu tänkte jag ta och spela Rollercoaster Tycoon 3 men datahelvetet vägrar öppna där man lägger i cd'n! :@

Här har ni dagens låt som Elsa började sjunga på (alltid hon som börjar sjunga på saker haha).



Enrique Iglesias - Hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0