Vår snart?

Nu sitter jag och lyssnar på Jonas brothers (YEEY ELSA) och läser bloggar. Skolan var som vanligt förutom att jag fick choklad av Samia som har fyllt år. Det blir alltid världens chokladkalas då haha. Efter skolan så stötte jag på Therese och vi pratade ett tag innan jag frös ihjäl och var tvungen att gå in.
Jag har verkligen börjat änvända vårkläder eller jag har min skinnjacka och mina nya converse nu förtiden. Hoppas att våren kommer snart men jag tyckte det luktade lite vår i luften idag. Älska våren asså bästa årstiden ever för då har man heeela sommarlovet att se fram emot <3.

Ikväll ska jag plugga lite och spela The Sims antar jag.

Juste inatt hade jag underbaraste drömmen asså guuud vad härlig den var. Blir nästan helt gråtfärdig när jag tänker på den<3 Om den bara kunde gå i uppfyllelse...

Hoppas alla har haft en trevlig dag och inte för jobbig hihi.
PUSS

Kommentarer
Postat av: MADDE

Ohh linnea vad var det för dröm? ;)

älska vååår <3

2009-03-16 @ 18:29:11
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0