And I dont wanna cause a scene

Förut hade jag ingenting att oroa mig för här i livet. Igår ändrades det och det är fan som att titta tillbaka på mina tidigare dagar i livet. Jag visste inte förens nu att mitt liv verkligen var skitbra och gaah nu känns bara saker jobbiga! Har en klump i magen liksom när jag igentligen inte borde tänka på det! Åh jag är för stööörd! :@

Och jag stör mig verkligen på en viss person! Fyyyyyfan att man aldrig kan få en lugn stund och jag mår nästan dåligt när jag är nära den. Åh jobbigt :/

Sen är det ju lite andra tossigheter som ligger bakom mitt humör. I dont know what to do...

Jaja här får ni en liten låt som livar upp i dessa jobbiga stunder.

Jonas brothers - Can't have you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0