Today is gonna be the day

Tjaa bloggvärlden här är jag igen woho! Har ju itne kunnat skriva eftersom kussarna och jag var på en liten trip till Tallinn men mer om det i nästa inlägg.

Jag kom ju hem i lördags så då träffade jag Karin och vi var i stan och tittade på tv hela dagen och natten med hennes syrra Anna som faktiskt har sina stunder att vara rolig. Så det var en väldigt nice dag må jag säga hehe.

Idag vaknade jag hos Kakan själv och vi åkte in till stan där vi såg ett jäääättesött par som satt och fikade och de kan knappt ha varit mer än tolv år! Såå jävla söta och dom var helt inne i att prata och gaah. Vi kom ju även på en jävligt nice sak men som vi inte fattade just då och det har gått ett år sen det hände. Det är sämstsämstsämst att vi är så jävla borta när det gäller sånt för våra liv kunde ha sätt annorlunda ut om vi hade agerat. Vi ska söka till en kurs om hur man agerar när sådant här händer. Vi ska även söka till fat camp och en maldaviska kurs (det ultimata språket).

Vi kilade iallafall ner mot Kungsan och där var det fullt liv som vanligt. De hade typ arrangerat massor med vinteraktiviteter så Karin passade på att åka långfärdsskidor (sporten med ett stort B eller snarare C dvs så jävla kass att den borde preskiberas). Vi åkte även pulka men sen blev Karins mobil blöt så vi värmde den vid en eld. Vi käkade även på D to the onken och där störde jag mig verkligen på alla som gick in och ut från en toalett! Liksom shit chilla man behöver väll inte gå på toa 192357845280 gånger förihelvete och speciellt inte 97821548764385641 samtidigt!

När jag kom hem så satte jag mig för att plugga matte och spanska. Matten gick fett bra tills jag kom till förkorta bråk och då tog det stopp så jag satt där typ i 10 minuter innan jag klarade något. Förlänga bråk är jag däremot en klippa på!
Spanskan så övade jag inför provet och jag är fan bäst på det tycker jag själv. "El Academia de Operacion Triunfo" ja det är det vi sysslar med nu för tiden.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0