Tha weekend

Igår skrev jag inget. Är typ inte så mycket för bloggar längre. Men kan ändå berätta lite vad som ahr hänt i helgen och vad som kommer hända.

Fredag: Vi slutade tidigt och skoldagen var trevlig. Karin och jag åkte in till stan och åt våra älskade kycklingcurry mackor på Sandys och hade det väldigt trevligt när vi tittade på kläder. Jag ska köpa ett par chinos när jag får mina pengar. Det är liksom nice att ha i sommar om man tröttnat på shorts. Sen åkte vi hem och käkade Mcdonalds mat och gjorde något helt amazing! Vi satte oss och klippte ut massor med bilder och klistrade upp på karotnger och det blev verkligen såååå nice! Ska sätta upp min på väggen när mitt rum är iordningsfixat.

Lördag: Idag vaknade jag av att Sigge kom in i mitt rum och vi kollade på en liten kort film och spelade Guitar hero. Sen åkte pappa och jag och tittade på färg till mitt rum och sen till Ikea för att kolla lite möbler. Senare så kom Minna till mig kooort och sen kom Karin och vi åkte in till Kista och var där väldigt länge och tittade på kläder och åt. Nu ska jag typ vara på datorn en kortis och sen gå och läsa helvetesböckerna!

Söndag: Imorgon ska jag gå och titta på när Mange marscherar och sen träffa Cassandra och hitta på något mysigt. Skulle igentligen också träffa mamma men det får bli på måndag istället.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Gillar din blogg :)

2009-03-22 @ 07:59:20
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0