Schweeet!

Idag började vi åtta men vi hade ingen gympa. Alla blev besvikna för att vi inte fick ha gympa istället för att bli arga på att vi kunde sova längre. Lite udda sådär. Men vi fick sitta i mysrummet som inte öppnats offentligt än och där satt jag Linda, Elsa, Josefin, Kalina och lilla Karin. Det var väldigt mysigt (eftersom det heter mysrummet) och Elsa förhörde mig lite på spanskan som jag tooootalt hade missat. Fast det läxförhöret gick faktiskt bra och jag känner att jag är fett bäst på spanska hihi. Samia berättade sköönaste invandrarskämten idag och det klockrenaste med dom är att de är sanna! HAHA asså alla verkligen skratta som faaaen.

Ikväll så ska jag äntligen gå på min efterlängtade fotbollsträning och vaad härligt det kommer vara, det är ju vååår nu känns det som! Fotbollskänslorna kommer verkligen tillbaka nu när det börjar bli varmare och jag börjar fatta varför jag älskar sporten. Vi tränar ju liksom ute under vintrarna och det är svinkallt och blött men nu är det liksom ljust och solen lyser. Fyfan vad härligt!


Från när jag pappa och Sixten spelade fotboll i sommras. Cooozzyy!

Kommentarer
Postat av: KAKAN

Samias skämt var BÄÄÄÄSZSZSZSZSZSZT !!!

2009-03-21 @ 01:02:16
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0