Peekaboo peekaboo

Tjolahopp! Idag har det varit en riktig snajsig dag förutom att Kalina och Josefin har varit en böld i mitt arsle hela dagen (Cassandras sätt att uttrycka saker på). På gympan hoppade vi höjdhopp igen och jag klarade att saxa 1.20 m faktiskt! Sen så var vi inne i gymmet och det var skitkul för det finns en springgrej och det blev någon slags lek att man skulle försöka klara att åka ner på den i skithög fart haha. De som testade ramlade ju och det gjorde jag med. Filmade lite så ni kanske får se en film imorgon om jag kommer ihåg att ladda upp den på Cookies dator. De andra lektionerna var faktiskt inte så jobbiga men jag var typ fett distraherad av allt idag så gick inte att jobba så bra. På lunchen käkade vi kebab på toaletten haha bäästa stället att vara på!

Efter skolan så stannade typ hela klassen och började jobba på sina teknikarbeten och det var riktigt mysigt tycker jag. Lite USA aktigt att stanna kvar efter skolan liksom hihi. Några i 9A var också där och de förde ju mest oväsen om man säger så haha. Våran grupp stannade iallafall där i två timmar och vi gjorde typ skitmycket fast det inte ser ut som det.

När jag kom hem pluggade jag lite SO och sen somnade jag på sängen och sov typ i en halvtimma. Kan inte slappna av riktigt ordentligt när man sover mitt på dagen eftersom jag vet att jag inte kan sova på kvällen. Om ca en halvtimma ska jag pallra mig iväg och träffa Nemo och vi ska till fotbollen. Det är sviiinkallt ute så kommer säkert få amputera något ben pga köld.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0