Nerviosooo

Nu har jag håltimma. Skulle igentligen ha prov men vår NO lärare är alltid borta så nu har vi typ hållt på med ett annat kapitel i en månad än vad vi ska ha prov på. Hur jävla bra låter det? Blir fucking galen på att hon alltid är booortaa!!!

Om någon timme ska vi ha gympa och lilla jag ska ha en egen lektion och jag är skitnervös. Nervös för att tänk om inte alla saker jag har planerat räcker och tänk om jag gör bort mig helt totalt och mitt betyg sjunker straight down! Shitta britta jag måste verkligen få MVG har typ största pressen på mig känns det som.


Kommentarer
Postat av: joyce

hEY sötis !



Vill du vinna en väska från FRIIS&COMPANY?

VAR MED NU :)



OBS ! OM DU EJ VILL SÅ LÅT BLI KLICKA PÅ MIN BLOGG ! TACK !



PUSSÅKRAM

2009-03-04 @ 12:49:34
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/
Postat av: MADDE

Du ska ha fotboll va? ;) HUR GICK DET?!

2009-03-04 @ 20:27:06
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0