Mitt i ett äventyr

Nu är jag verkligen sjuukt trött har precis badat och faktiskt rakat benen, jag kände att det behövdes liksom.

Idag åkte vi till Kungsberget med typ hälften av skolan kändes det som. Vår busschafför var helt jävla fuckad och Mattias och Gabbe som satt bakom oss var lite dampiga men de lugnade ner sig med tiden.
I backarna åkte såklart jag och Karin tillsammans och vi stötte på några från vår klass då och då så då åkte vi lite med dom.

Vi vågade såklart inte jibba men vi hoppade i några gupp men sista gången vi hoppade så ramlade Karin framför mig och då ramlade jag också för jag blev typ chockad haha crazy maan! Vi åkte också på lite små äventyr och jag fick oftast kvistar och smågranar mellan benen så min koncentration flög åt helvete och därför ramlade jag i stora snödrivor. Som tur var fanns Karin där och hjälpte mig som om jag var en handikappad.

VI käkade lite och tillslut gav vi oss bort till de läskigare backarna. Vi hade tänkt att åka de röda några gånger men sen kollade vi på kartan och såg att vi hade åkt flera svarta så då var det ju liksom luungt med det. Jag tyckte att jag verkligen var plogarN i början men sen släppte det och det var feting niiice att äntligen åka igen.

Karin vägrar svara i telefonen så bilder som vi tagit kommer inte idag, de kanske tillochmed aldrig kommer.
PUSSAAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0