Linnea listar

Tjabba tjena! Igår hade jag fullt upp med att äta hemma hos mamma med Magnus och Helena så det blev inget bloggande för mig. Jag har dock lovat att göra en dissar och hissar lista till Kalle och Jossi för igår fick jag verkligen damp på vissa grejor!

Dissarlistan:
1. Folk som har tjocktröjor med luvor men ändå en pikétröja som sticker upp. Sååå jävla fult märker dem inte det själva eller?
2. Jobbiga människor som säger skitskumma saker de inte menar bara för att de tror det är ballt att säga så
3. Folk som inte lyssnar från första början utan frågar 10 gånger men lyssnar fortfarande inte
4. Killar som inte bryr sig om sin hy, utseende mm. Man är inte mer kvinnlig för man bryr sig om utseendet men killar fattar inte det. Liksom vilka har flickvänner? Jo de snygga killarna. That´s it.
5. Människor som ifrågasätter grejor som är helt självklara att dem är på ett sätt
6. Lärare som gör allt för att trycka ner ens självförtroende och bara är allmänt pyskiskt störda



Hissarlistan:
1. Vissa killar som faktiskt beter sig som människor och inte djur
2. Roligt folk som bjuder på sig själva
3. Att lovet närmar sig och jag ska till Skottland med mamma
4. Nice musik som man blir glad av
5. Solskens dagar som denna


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du tror att du kan göra vad du vill och säga vad du vill, men du ska veta att en dag kommer de någon och visar dig vilken feggggggggggiiiisssssssss du verkligen är så va inte så utåt med allt du tycker och tänker de kan jag låva dig ´´your big fattttttttt loserrrrrrrrrr´´

2009-03-31 @ 16:49:47
Postat av: charita

assåå lissna, om det är en 6a så är det här till dig, jag vet att ni är mina fans som såg upp till mig med "min&linnea" bråket förr och frågade om autografer o såna massa MOBBADE saker, men det var något mellan oss så lägg av och kommentera massa omogna saker som du inte ens kan stava till, seriöst lägg fan ner allt, är det något fel elr om någon person vill skriva om sitt liv och dela med det till andra, och ännnuuuu mobbare att skriva anonymt, vafan ni kmr bara ångra er efteråt tror ni inte att jag ångrade mig om vad som hände elr det var inte alls något kul som ni tyckte att det såg ut att va, men fan seriöst du som har skrivit såna äckliga kommentarer sluta med det, men om ni fortsätter och jag får reda på vem det är då asso jag kmr ta era små rövar och hänga upp där i ringarna i gympasalen sen tänker höja upp ringen och göra så att ni aldrig mer få pussa golvet mer. så läägg ner allt det här, fett mobbad och slöseri med tid:) puss fan<3

2009-03-31 @ 22:22:31
Postat av: Anonym

fallllllllllssssssssskkkkkkk bitch de e vad du är, försöker bara hänga me vaaaaaaaaaa

2009-04-01 @ 14:45:36
Postat av: Mark

Asså, varför bryr du dig ens om vad folk har för kläder och hur de ser ut? Alla har sin egna stil och tankar och huvudsaken är att de trivs med sig själva. Bara för att DU tycker att det är fult ska de inte behöva leva upp till dina "Budord" eftersom att du tror att du är värsta drottningen och alla ska göra som du säger.

2009-04-01 @ 16:26:01
Postat av: Linnea

Mark du säger "Alla har sin egna stil och tankar och huvudsaken är att de trivs med sig själva." Jaa jag har också mina egna tankar om att jag inte tycker det är snyggt med folk som har kläder på det viset jag beskrev. Det är även min blogg så här kan jag väll skriva vad jag tycker eller? Jag gör heller inte direkt något påhopp på en person visst? Därför tycker jag att det är du som gör fel eftersom DU påhoppar mina tankar om vad jag tycker. Har jag fel eller vad?

2009-04-02 @ 12:09:50
URL: http://llenox.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra Mark äntligen är de någon som fattar att hon e helt seriöst sjjjjjjjjjjuuuuuuuukkkkkkkk i huvudet som tror så mycket om andra att hon inte ser hur fuuuuuuuuullllllllllll hon i själva värket är.

2009-04-03 @ 16:58:03
Postat av: Mark

Men i helheten har jag rätt, eller hur?

2009-04-04 @ 18:07:59
Postat av: Linnea

I helheten skulle du ha rätt om jag gjorde personangrepp! det har jag dock inte gjort eftersom jag inte vill att enskilda personer ska känna sig träffade. det skulle vara en helt annan sak om jag skrev att Mark är dum i huvudet och klär sig fult. då börjar vi prata om elaka saker. men nu har jag ju inte gjort det utan har bara uttryckt mina tankar.

2009-04-04 @ 20:04:31
URL: http://llenox.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du gör ju personangrepp också har jag sett tidigare i din blogg. tillexempel när en kille i din klass hade klippt sig så satt du och sa massor av elaka saker. så håll käften och lek inte smart.

2009-04-14 @ 20:18:17
Postat av: Linnea

haha vad leker du då? stalker ;)))))))) FETT BALL ASSÅ JAG VILL BLI SOM DIG! hur gör man? hur blir man känd? snälla svara jag ber dig åååååååååh PUSS BEBBOOOO!! <23333WER78432349

2009-04-14 @ 20:31:15
URL: http://llenox.blogg.se/
Postat av: Anonym

euuuw vad töntig du är. var glad istället att någon klickar sig till din sida emellanåt... kan inte tänka mig att du är särskilt populär eller har så många läsare så ful och dryg som du är. kroknäsa

2009-04-14 @ 21:39:56
Postat av: Linnea

åh jag blir så glad att just DU läser min blogg. kom så pussas vi! SNEELA ÅÅH PUSS PÅ DIGG. Ps min näsa är faktiskt krokig hehe gick in i en stolpe iförrgår KLUMPIGA MIIG HEHE :$ PÖÖÖWWSS

2009-04-14 @ 21:56:04
URL: http://llenox.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hållkäften din kroknäsa. du har alltid haft kroknäsa. hahahhahahahahahhahaha kroknäsa!!!!!!!

2009-04-15 @ 20:27:14
Postat av: Linnea

okej där fick du mig allt. min näsa är lite krokig fast jag brukar kunna hänga kappor på den och det är ju jättebra!!!!! hehe du ser verkligen vem jag är. puss på det sötnos :)<2322332322

2009-04-16 @ 17:25:20
URL: http://llenox.blogg.se/
Postat av: Anonym

man ska inte hänga kappor på sin näsa din ointelligenta jävel....... bra att du erkänner att du e en kroknäsa för det e duuuuu............. krokiiiiis

2009-04-16 @ 21:42:39
Postat av: Linnea

fan nu kom du på att jag var ointelligent också :/ åh älskling när ska det någonsin bli vi?

2009-04-17 @ 17:24:06
URL: http://llenox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0