Länge leve Linnea!

Tjingeling! Idag har skoldagen drivits på bra. Den gick verkligen sjukt fort även fast vi slutade fyra. Jag spelade gitarr idag igen som jag inte gjort på någon månad och jag satte akordföljden på en gång. Nästa, börja spela i tunnelbanan säger jag bara! Folk säger brukar säga att musikalismen går i generna och de måste ha rätt om mig iallafall hihi. Sen har jag inte gjort så mycket mer beundransvärt idag. Något som var kul för mig är att jag kommer minst få ett MVG i något av SO-ämnena. :D

Efter skolan gjorde jag engelska läxan i rasande fart eftersom jag och pappa bestämde att vi skulle äta ute och gå på bio. Det blev kebab och filmen "Australia" som var bra men inte en sådan film jag går och ser igen. Brukar faktiskt inte se sånna filmer så kan inte jämföra den med någon annan direkt. Men för er som är in to kärlek och krig kan ju alltid gå och se den.

Nu har jag suttit och pluggat spanska i en timme och just nu väntar jag på att pappa ska komma hem från sin promenad så han kan förhöra mig på massor med fraser och ord. Jag ber till gud att det går bra imorgon. Även fast jag inte tror på honom ett dugg men mirakel kan ju hända!



Kommentarer
Postat av: CE LIA VIL HEL MSS ON - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign

Svar: Åh tack! :D

2009-03-03 @ 04:51:41
URL: http://ceeelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0