Kungsberget

Min gympalektion gick bäääzzt och jag fick plus i allt man skulle och självklart då ett MVG. Kan ju tillägga att han sa att i alla hans lärarår har han aldrig sett en sådan bra inlämningsuppgift som jag hade gjort. Hehehe det värmde i hjärtat kan jag säga!


Efter skolan gick jag och Karin till Vivo och köpte lite saker tills imorgon när skolan ska till Kungsberget och åka skidor. Sååå jääävla niiice asshååoe! Är taggad som faaen och vi åker från skolan klockan sju och kommer typ hem vid sju. Hur kul är inte det? :D Karin och jag ska jibba men vi får väll se om man bangar (kommer troligen göra det). Har spelat The Sims resten av dagen för er som vill veta hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0