I'm just living for the weekend

Helgen har verkligen gått såååå fort. Jag orkar inte gå till skolan imorgon åååh.

Det känns som jag kommer bli en tjock överviktig när som helst. Har fan inte tränat på några månader så nästa vecka ska jag börja med fotbollen och jag hoppas verkligen att jag inte blir förkyld igen.

Igår så åkte jag över till Louise och var lite med en som heter Klara och hennes brorsa och hennes brorsas kompis. Vi tittade på melodifestivalen och den där jävla låten "snälla snälla" kom vidare! :@ Sen kom det några skitjobbiga människor och jag hade det tråkigt så jag ringde Tove. Hon var med Dennis at home och Minna var också där så jag var med Minna hela kvällen och sov hos henne. Hehe det blir lite dampigt att  typ vara med en ena dagen och den andra andra dagen eftersom de är syskon haha. Men man vänjer väll sig antar jag.

Jag åkte hem för kanske två timmar sen av mysiga skäl hehe ;) Nämen jag kanske ska träffa mamma idag, vi får se eftersom hon också har det lite mysigt.
PUSS


Hard-FI - Living for the weekend

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-09 @ 14:39:23
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0