Helgresumé

Jag har ju inte skrivit på lääänge så tänkte berätta lite om helgen.

Fredag - Vi slutade efter nationella proven som by the way var sjuuuukt svåra var verkligen helt lost i vissa sammanhang. Jag åkte och åt hamburgare med Kalina på Hard rock café och hade lite trevliga samtal. Sedan skulle jag träffa Karin men hon var på Ikea så jag åkte hem och efter ett tag åkte jag till mamma och vi åt middag och hade det trevligt. Lite senare åkte jag hem och gick ut med Cassandra på lite roliga uppdrag och efter ett tag kom Karin ut också. Det blev lite kallt så vi gick och köpte chips, läsk och vispgrädde och gick hem till mig och drack varm choklad med vispgrädde och käkade chips osv.  VI hade ju ltie trevliga samtal hehe typ vid elva gick de hem och jag var heeelt slut så gick och la mig.

Lördag - Jag blev väckt av pappa vid halv åtta för vi skulle åka och hämta Sixten i småland. Jag älskar att åka bil långt för när man sitter där så är man typ avskild från resten av världen och man behöver inte tänka på nåågonting. Vi körde lite låttävlingar och allt var allmänt mysigt. Efter ca två timmar mötte vi Sixten och hans mormor vid en kiosk eller något ute i vildmarken för de hade kört halvvägs så vi slapp åka så långt. Vi åkte sen hem och käkade på Maaaaaax haaaamburgaaaareee *klappklappklapp*. Känner mig helt onyttig asså suck! När vi kom hem duschade jag och åkte in till stan där jag mötte upp Louise och vi gick lite i affärer och sen så träffade jag Minna och Christoffer och vi åkte hem till mig och tittade på film och sen kom Karin och jaaa det var en lam lördagskväll helt enkelt. Jag och Karin tittade på Mello och vi skrek så mycket så Sixten började gråta HAHAHAHAH! Men seriöst jäääävla skit för den där operatönten som vann! Minna och Christoffer gick typ vid halv elva och Karin and moi satt och pratade i en halvtimma innan hon också begav sig hemåt.

Söndag - Idag vaknade jag vid tio i åtta och var sjuukt pigg men jag tyckte det var för tidigt så försökte somna om. Efter två timmar vaknade jag igen och idag har jag så jääävla mycket att läsa. Engelska boken och svenska boken asså jag hänger fan inte med i svängarna tycker jag. Pappa och jag ska kanske gå och titta på lite färger till mitt rum för jag vill verkligen få det i ordningfixat nu!

Det var min helg det och den har varit rätt chillig i stora drag.

GRATTIS TILL CASSANDRA OCH SAMIA SOM FYLLER 16 ÅR IDAG!

Kommentarer
Postat av: cookie

mitt batteri tog slut när ja skulle svara ditt sms .. därför svara ja inte hohoho

2009-03-15 @ 14:40:03
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0