Helgen

Kan ju  ta och skriva lite om vad jag gjort i helgen.

I fredags så hände inte mycket. Jag, Karin och några mer gick tidigare från lektionen och då var klockan kanske halv 11. Seriöst palla att  halva klassen sitter kvar, mobbat. Jaja, Cookie och jag gick hem till mig och käkade lasagne och möblerade om mitt rum. Sen åkte vi in till stan och jag köpte ett par chinos som jag verkligen älskar! De är sååå skööna. Jag köpte även en klänning typ utan axelband och den var riktigt fin, och det tyckte ju Minna också hihi. Man skulle få ett presentkort på hunra kronor om man köpte över 400 kronor. Jag hade fyra kronor kvar för att uppnå det så jag frågade om jag bara kunde ge henne det. Men hon var fett sur och ba NÄÄÄ! Så då gick jag ner och hämtade en sminksvamp för 9 spänn och så kom jag tillbaka. Haha gissa om hon blev sur? Jävla bitch asså. Sen så var jag bara hemma hos Karin och vi käkade donken och spelade fiskspel. Jag sov i hennes nya säng också tihii.

I lördags så vaknade jag ju hos Karin och sen gick vi över till mig och sen kom Minna och Karin färgade hennes hår och det blev finemang. Vi gjorde väll inget speciellt utan vi tittade på OC och bara chillade. Lite lamish men vad ska man göra när man redan gjort allt? Haha Karin säger att jag gjort och haft allt och det stämmer faktiskt! Liksom vilka har haft en kortväxt, en blind och en döv kompis om jag får fråga? Hahaha ingen typ förutom jag. Och jag har ju verkligen typ spelat sjukt många konstiga sporter. Liksom från allt mellan bugg och amerikansk fotboll. Lite lööstigt om man tänker så! Jaja vi somnade iallafall rätt tidigt för Minna var halvt död hela kvällen kändes det som haha. Och Karin låg i mongosängen. JAAAG DÖÖÖR HAHAHAHAHA!

Idag så har jag passat Sixten och vi var i parken. Mina vita skor blev helt fläckiga av lera men det andra var väll nice ändå. Är verkligen sjukt trött nu men funderar på om jag ska skriva min engelskalogg eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0