Fuuuck!

Idag sjöng jag min låt i musiken och jag var så jävla nervös att det blev sjuukt falskt. Men läraren verkade ju nöjd iallafall. Sen typ så har det ju gått både nerför och uppåt idag. Lite betygsaker har verkligen gått neråt och jävla helvete att jag glömde SO böckerna i skolan! Skulle ju pluggat som bara den idag.

Efter skolan åkte jag till mamma och på bussen dit var det drama och då sjönk livet ännu mer asså fuuuck! Hemma hos mamma gick humöret upp igen för jag fick bestämma mat haha. Sen åkte vi taxi för hon skulle till en speciell och så släppte dom av mig hos my plaace.

Har gjort spanskan tills på torsdag också så det känns väll nice. Men jag glömmer alltid böcker i skolan asså vad fan har hänt med mig?! Har typ skitmycket prov framöver och det är verkligen nu som slutspurten är men jag orkar fasen inte eller jag glömmer liksom bort allt! :S

Fuck it asså! :/

Kommentarer
Postat av: MADDE

men alla har det jobbigt i skolan ibland och du måste inte vara super ambitiös (?)..

linnea du är grym på att sjunga :D fast det blir jobbigt ibland för du sjunger heeela tiden haha!

2009-03-24 @ 16:56:34
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0