En ny dag

Tjääänare! Idag så har vi bara haft praktiska ämnen för under de teoretiska ämnena skulle vi på en teater. Den handlade om två killar och en var mobbad och bög och den andra var tuff och bög. Den tuffa ville såklart inte vara bög. Ni kan väll lista ut resten för den är såååå typiskt skolteater och det är alltid någon som är mobbad och heter Henrik i sånna teatrar haha.

Efter teatern åkte vi tillbaka till skolan och så kom några killar och pratade om homosexualitet för oss. Det var väll lite heta diskussioner som vanligt. Det är verkligen vissa som sitter helt stentysta men när man säger något roligt så fnittrar dem till och återgår till att vara tysta. Jag förstår inte hur man orkar vara tyst hela tiden?! Man måste väll iallafall ha något att säga?

Ja vad mer kan man säga. En grej är att hela familjen har flytt! Nej men Magnus är i lumpen, Sixten nere hos sin mormor i Småland och pappa i LUULÄÄÄ (Luleå) på någon jobbgrej. Det är bara jag och Johanna kvar tills på onsdag då pappa kommer hem. Johanna är typ på pilates nu och om min familj inte skulle varit helt borta så skulle jag ätit för tio minuter sen! JAG ÄR HUNGRIG and I miss my brothers.


Me and my broes!
HAHAH JAG SER UT SOM EN GRAVID MAMMA!

Kommentarer
Postat av: cookie

HEENKE JÄVLA BÖÖG!!!

2009-03-09 @ 18:13:49
URL: http://kkl.blogg.se/
Postat av: jessica

hjälp till och säg vad Du vill läsa i en blogg! :) www.jeessica.webblogg.se

2009-03-10 @ 15:41:55
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: YAKIE

åhh det där vattnet ser härligt ut :O var är det nånstans´?`haha

2009-03-10 @ 16:57:20
URL: http://yakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0