Dagens

Tjolahopp nu sitter jag i skolan och har ledigt från en lektion. Därför tänkte jag slänga in en dagens som jag aldrig haft förut i min blogg tihihi.

Dagens humör: Trött som faaaen men glad
Dagens mående: Det är väll helt okej
Dagens borde: Inte somna på någon lektion
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens smink: Concealer, solpuder, kajal, mascara
Dagens klädsel: Jeans, en snajsig t-shirt och en kofta
Dagens planer: Åka in till stan och kolla solglajjor och sedan äta middag hos mamsen
Dagens materiella vill ha: Ett par tuffa solglajjor
Dagens längtan: Efter någon mysig person
Dagens fundering: Varför vill man ha det man inte kan få?
Dagens beroende: Jonas brothers
Dagens tråkigaste: Att min lektion kan börja när som helst
Dagens roligaste: En viss blogg
Dagens person: Karin än så länge

Kommentarer
Postat av: jossi

LINNEA LISTAR DÅÅÅ! :D

2009-03-30 @ 18:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0