BLONDYHOEEE!

Idag har skolan varit seeg men jag fick godis av både Jossan och Kalina så det var mumsigt. Spanska provet gick fääääätt bra asså hoppas hoppas på MVG!

Efter skolan gick jag och klippte mig och slingade mig. Nu är ju typ blond (OBS TYP!) känns det som och det blev skitsnyggt. Eller ibland när jag tittar mig i spegeln ser det helt fuckat ut men när jag gör det igen så ser det skitsnyggt ut. Vet inte vilket jag ska tro på. Men I think it is reaally nice! Ska kanske köpa silverschampoo också. Får liksom kolla runt läget i skolan imorgon. ;)

Imorgon ska jag kanske träffa Tove men hon slutar tidigt som faasen och hon vill att jag ska göra saker man absolut inte får! Kära nån om jag skulle vara en annan person visst men nu har jag mina betyg att tänka på. Jaaaaaja vi får väll se hur det blir med detta.


Kommentarer
Postat av: sarah

hehe jaja, that's life i guess!



Fan va härligt eller!! jag hoppas med dig (Y) :D

2009-03-03 @ 20:55:04
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
Postat av: rrr

ta en bild o visa :P

2009-03-04 @ 13:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0