Aloha

Heeej! Idag så var jag i skolan och det var skitsegt. Har inte kännt mig så uttråkad i skolan på flera veckor. När jag får "ectasy" av Josefin så känner jag mig piggare och börjar skrika på folk och då kändes det lite bättre eftersom jag fick det idag. Vi labbade klart våra prov på NO'n och å mitt kemi prov fick jag G-. Inte så konstigt eftersom jag hade en så jävla nästäppa så det blev stopp i huvudet på mig .Jag behövde inte komplitera med några extra uppgifter för att jag är så bra. Hehe jag kommer iallfall behålla mitt VG.

Efter skolan mötte jag upp min kära vän Tove och vi gick och solade solarium. Jag blev brun! :D I trappuppgången hände något pinsamt. Jag skulle kolla min bränna vid midjan och precis då kom någon in genom dörren! Hahaha höll på att dö men jag hoppas att de trodde jag fixade till skärpet eller något.

Nu ska jag spela Rollercoaster Tycoon 3 för jag fick upp cd saken!
PUSS


Kommentarer
Postat av: SANDIE

Åh jag älskar det spelet! :D

2009-03-18 @ 13:00:26
URL: http://sandrabeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0