Aliiibabaaa

Idag var gympan bäääzt. Vi körde Ali-Baba och jag skrapade upp mig lite här och som alla gör men det är ju själva tjusningen i "spelet". Ingen stukade foten eller sprang i en vägg idag så det var väll tur det. Vi körde prickboll också och deet va näääjs! Blev feta svettig men hade inte sminkat mig än så det var nice att slippa tänka på att hålla sminket på plats.

Inga andra ämnen var särskilt intressanta, speciellt inte NO'n. Asså jag tycker det känns så simpelt i det vi håller på med så man tror att man inte har fattat sakerna rätt fast man kanske har gjort det. Vilket I-landsproblem...
På bilden gjorde jag klart min bild och den blev faktiskt rätt nice fast inte lika nice som alla andras. Men själv är jag nöjd och det är väll det som räknas.

Ikväll så åker Johanna till London så det blir jag och pappa hemma för han kom hem igår (VILKET RAVE DET SKULLE BLI OM JAG VAR HEMMA SJÄLV VAAA?). Jag vet inte om vi ska käka tacos eller lövbiff, pommes och bea (bearneissås). Jag kan fasen inte bestämma mig men det lutar nog och kött hållet för jag dör för bea asså yummiiiie!

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: nä men du tyckte att det jag hade på mig var fult och det är fan nästan samma sak.

jag tog inte illa upp, men tyckte det var en jävligt onödig kommentar? varför ens skriva så? var tyst och håll dig för dig själv istället.

2009-03-12 @ 15:49:27
URL: http://josefinsbasta.blogg.se/
Postat av: Louvisa

svar: haha ja det är ju sant?

2009-03-12 @ 16:27:29
URL: http://louvisamy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gullli blogg=)<3

2009-03-12 @ 16:30:41
URL: http://queenies.blogg.se/
Postat av: cookie

akta så inte sixtens mormor kommer och ska hälsa på bara hahah :D

2009-03-12 @ 19:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0