25 mars och kallt

Shuuululu! Idag så hade vi NP i engelska, det gick bra och jag tror jag får VG. Sen hade vi gympa och vi hade höjhopp. Inte min starkaste gren men jag klarade iallafall 1.15 m. Höhö behöver nog göra en fettsugning i rumpan om jag ska kunna hoppa högre. På svenskan redovisade jag och min röst var verkligen helt fuckad även fast jag inte var nervös. Jag trodde typ på ett G+ men jag fick ett VG+/MVG- så det var ju inte så pjåkigt. Vi spelade också RAPPAKAAALJAAA!

Efter skolan träffade jag Tove och vi åkte in till stan och hon köpte lite grejor. Sen så hittade jag ett bodybutter med hallon doft och den luktade verkligen sjuukt gott så jag köpte den. Bodybutter frånBody shop for life asså<3 Jag hade det iallafall trevligt och det var kul att träffa henne. ;)

Ikväll är det meningen att jag ska plugga till SO-provet men jag har ingen ork och jag fattar inte hur jag ska plugga för det är inte direkt fakta man ska lära sig in. Men men det löser väll sig. Behöver ha minst ett VG på detta prov för att kunna få MVG i slutbetyg i något av SO ämnena. Jag tror det var något sånt vi sa iallafall höhö.

Idag har jag käkat våfflor, det var gott. MHHHMM!

Seriöst fatta att det är 25 mars och fortfarande snö! Fryser fan ihjäl när jag är ute och måste ha värsta mycket saker på mig så jag ser ut som en kille...


Kommentarer
Postat av: du vet vem

de va inte smultron de va hallon jöö!

2009-03-25 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0