G33K 41

Hej. Just nu ligger jag i Karins säng och vi vaknade för 40 minuter sedan. Jag märker att jag inte kan sova så bra på morgonarna för att jag tror att klockan är skitmycket och att hela dagen har gått.

Karin ska typ kila iväg snart medan jag själv får hitta på något annat. Kankse träffa mamma, vi får se hur det blir.

Igår var vi i stan och jag köpte två underbara t-shirtar från Gina, höhö jag har en slags förkärlek för t-shirtar. Karin köpte ett läppstift för hon hade glömt sina riktiga pengar hemma men vi ska väll åka in där snart igen så hon kan få köpa allt hon behöver. Juste jag köpte någon slags jacksak på H&M också. Sen hemma slog jag till på en mer finare jacka på Get a style Sthlm så alla pengar är nästan helt gone. Ska ringa min tränare ikväll och höra om sommarjobbet som då kommer vara nästa vecka.

Men sen åkte vi hem till Karin och tog foton till våra egna t-shirtar med hennes systemkamera. Det var inte pjåkigt det och jag kanske borde börja satsa på mittbena,eller vad tycker ni när ni ser fotona? Haaha.





Kommentarer
Postat av: Anonym

TURKOOOOOOOOOOOOOS!

2009-06-14 @ 15:47:36
Postat av: Carl

Hahah Hippie style! :D

2009-06-14 @ 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0