Underbar dag

Min dag har varit uuuunderbar. Karin har fixat så att jag troligen kommer få MVG i syslöjd. Jag behåller även mitt MVG i musik. Sen hade vi ingen SO så då hade vi typ två och en halvtimmes rast. Så jag och Karin gick till studsmattan och var där ett tag innan Saga och Sara kom. Sen kom även Felicia och Emma och lite senare Elsa (intresseklubben antecknar). Vi hade det supermysigt och solen bara schtekte och livet lekte. Heeelt underbart helt enkelt! Sen hade vi svenska med teknik istället fast när jag hade kommit ganska långt tappade jag mitt arbete i golvet så skiten gick sönder haha. Efter hade alla moderna språk men jag som är så bra behövde inte gå och inte imorgon heller, schhh säg inte till någon hihihi. Istället lät jag Carl, Tim och Anton vara fotomodeller så jag kunde ta lite bilder med min nya kamera. Fast den är jättekonstig och bilderna blir helt suddiga så jag sitter och läser lite i manualen här. Fast Anton gav mig ett och annat tips.

Efter skolan gick jag hem och åt min favoritglass. Hägendazs, Strawberry & cream underbat det med. Efter ett tag kilade jag iväg och hämtade Sixten. Vi hade ett litet vattenkrig eller jag kastade vatten på honom snarare och sen spelade vi MK och lagade pannkakor tillsammans. Nu är han nere hos Oliver men kommer upp om en timme så jag får lite tid med honom också hihi. Jaaaa jag är barnvakt för folk som inte förstod.

Jag kanske borde börja med dagens låt eller något eftersom jag sjunger heeeela tiden. I just love it! Har kommit på att om man fick välja mellan att aldrig prata eller sjunga mer i ens liv skulle jag ta aldrig prata. Så mycket älskar jag det hihi.


Dagens låt är iallafall Jonas brothers - year 3000 som sjöngs en del på studsmattan.
PUSS på er


Min kamera fast min är i röd.

Kommentarer
Postat av: MADDE

Du menar väl att du skulle sjunga..? ;) annars passade det in väldigt konstigt...

Vilken häärlig dag, tralalala tralalala!

2009-06-01 @ 19:51:24
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0