Tres dias

Jag är så satans trött och mina leder mår inte bra. Har jobbat hela dagen med Karin och vi klippte gräs och sånt därnt. Ingen fattar hur jobbigt det var men då ska jag säga er att det var TAMEJFAN SUPERJOBBIGT! Tur att jag var på bra humör idag för annars hade jag börjat gråta av hopplöshet. Jag har fått en konstig bränna idag, ena min arm är mycket mer bränd än den andra. WEEIIRD! Japp japp men det får man ta. Jag har faktiskt haft fullt upp under tre dagar och då kanske ni förtsår vad det innebär. Jo att jag inte bytt trosor på tre dagar HAHAHA! Fast nu är det gjort så ni kan vara lugna. Jag och Karin har sovit i hennes båt och vi har levt loppan. Jag badade faktiskt för första gången i år men det blev ett kärringdopp så vet inte riktigt om det räknas.

Orkar inte lägga upp bilder för Karin har de flesta lalala. Nu ska jag nog kolla på en film och jag hoppas att få med pappa på idén.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0