Sunny day

Ja idag har det varit soligt ute. Mitt face är helt rött och jag ser ganska söt ut hihi. Det hände inga större komplikationer som pengar i huvudet idag. Men istället fick jag ett till barn så nu hade jag 14 barn att se efter. Allt gick smärtfritt och dom lyssnade faktiskt i en timme innan fångarna på fortet barnen satte i gång och då fick jag flipp och släpade med dom till klubbhuset. Dom fick skäll av Kajsa och sen så efter någon till timme skulle vi äta frukt och då kastade ett av fångarna på fortet banen sten på ett traisgt fönster så det gick sönder ännu mer och då fick han sitta i klubbhuset resten av dage. MOHHAHAHA! Sista timmen lät jag dom leka fritt och det var nog en av dom underbaraste timmarna på dagen.

Efter fikade jag med mamma och fick massvis med saker från Åhléns och sen åt jag lite pannkakor hemma. Min mage är ganska tjock så ska nog skippa maten imorgon. Då blir jag smal igen konstigt nog haha. Snart ska jag väll sätta igång att måla mitt rum men vet inte om jag orkar, vill helst sova liksom. Nu påminner det mig om att det var någon som busringde mig inatt. TRE GÅNGER! Så himla elakt kunde nästan börja gråta i den stunden...

Men imorgon kommer typ fem stycken från min grupp vara borta. Im in heaven.

Kommentarer
Postat av: KaKAaan

OJOJOJ!!

2009-06-16 @ 19:33:18
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0