Sommarjobb

Gud vad det regnar ute, helt gaaalet.

Idag har jag ätit på en kinaresturang med Mamma och Tommy. Sen gick jag jag hem till Karin igen och tittade på filmen Allting flyter som var en riktigt redig film. Jag gjorde lite planer på att träffa Tove innan min tränare ringde mig och sa att jag skulle jobba imorgon till på onsdag. Så då fick jag ändra planer till en hemmakväll eftersom jag ska vara på Krisineberg kvart över åtta imorgon. Tror jag kommer tjäna 1200 kr på dom här tre dagarna hihi. Men kommer frysa ihjäl om det fortsätter regna såhär och barnen kommer bli helt gnälliga... Well well sånt är livet, det ska ändå bli ganska kul faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0