Schaatan

Ja då var man förkyld igen. Det kom igår då jag fick saaatont i halsen. Brukar aldrig få direkt ont men nu skule det minsann bryta ut. Så på morgonen idag var jag helt sänkt men gick till skolan för att göra en presentation innan jag gick hem igen. Flera kommenterade mitt utseende därav Carl som frågade vad jag hade gjort igår. Men ursäkta mig om man inte är på topp varje dag haha. Jag kom typ hem vid nio och har sovit hela dagen tills för någon timme sedan. Nu känner jag mig bättre men ska vara hemma imorgon med så jag blir frisk till balen på torsdag.

Jag drömde en creepy dröm om gymnasiet. Så vill man inte ha det säger jag bara.

Och nu fick jag en tidning och M&Ms av pappa. Hihi min pappa är beeezzt!

Kommentarer
Postat av: Isabell

fan vad snygg design :D

2009-06-02 @ 21:01:59
URL: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/
Postat av: MADDE

tycker synd om dig min lille korv!



ja farbror är Bra med stort B han ;D



KRYA PÅ DIG! <333

2009-06-02 @ 22:07:59
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0