Life is what you make it

YÅÅÅÅÅÅ! Livet är riktigt tipp topp. Solen skiner, alla är glada och mitt rum är FÄÄRDIGMÅLAT! Har varit tvungen att måla själv för äckelmålaren hade inte köpt tillräckligt med färg och kom aldrig idag. Så imorse åkte jag till färgaffären fett tidigt för att köpa färg till honom och så kommer han inte. Är det ett bra sätt att visa sin tacksamhet på va?! Tyvärr fick pappa ta smällen men det är pappor till för ibland.

Idag har jag solat med Louise på Eriksdalsbadet och det var mysigt. Sen har jag badat med Karin vid hennes båt och chillat galet och nu har jag myst lite med Sixten och ska snart svabba mitt golv hohoo. Det kanske blir att träffa Mattias ikväll, who knows?

Igår var det faktiskt en heldag med Magnus och en tjej i affärern frågade om jag var hans flickvän, uusch. :( På kvällen var jag med Josefin och vi tittade på Notting Hill som var första gången för mig. Lite småskumt sådär.

Nu chattar jag med den enormt snygga och häftiga Minna och om någon har problem med att hon är det så möt mig vid plattan klockan tre imorgon capisch? Eller i övermorgon för imorgon fyller jag 16 BAST! GRATTIS GRATTIS! :D

Kommentarer
Postat av: SANDIE

Hahaha! "Sånt är pappor till för ibland", hahaha! helt rätt

2009-06-26 @ 21:23:21
URL: http://sandrabeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0