Klockrena listan

Nu när jag sitter här hemma och tycker allmänt synd om mig själv tänkte jag att det är lika bra att göra en lista på klockrena människor.

Britney Spears, the legend of the legends. Kan man nämna någon som har gjort mer klockrena låtar än vad hon har? Hennes liv har inte alltid varit en dans på rosor men nu har hon ju faktiskt jobbat sig upp igen och har skönare låtar än någosin.



Tyra Banks
. Människan är ju klockrenheten själv! Hon är beviset på att man kan vara sig själv och ändå lyckas. Modell som kör sitt race fullt ut och är inte rädd för att göra bort sig. Liksom checka hennes talkshow där hon gör och säger massor med konstiga saker haha.



Äh bara för det kommer jag inte på några mer... Ska nog göra en lista på hunkar istället. Hahaha fuuult ord!

Kommentarer
Postat av: hmmm

ja sure, man är sig själv om man opererar näsan hit o dit... :S

2009-06-04 @ 09:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0