Jag och mat = graviditetsvarning

Karin säger alltid att jag äter mat heeela tiden och jag har kommit fram till att jag faktiskt gör det. Under de senaste dagarna iallafall. What's my problem egentligen? Nu ser jag jättegravid ut fast jag försöker intala mig själv att jag är smal för det har Karin Vedin sagt hjälper. Det var något om att det är vetenskapligt bevisat att om man intalar sig själv en sak som att man är smal så går man faktiskt ner i vikt. Så alla där ute som känner sig fula eller vad som helst kan intala sig själva motsatsen!

Idag har jag ätit väldigt mycket, FAN! Spana in Karins blogg så förstår ni. Och Cassi sov ju över och vi tittade på en film och på morgonen kom Karin och vi åkte till studsmattan men det var lite läskigt så vi gick en runda och Karin visade mig fetaste stället som var underbart men sen blev det också läskigt där så vi åkte hem och sen in till Odenplan för att jag skulle få pengar av Tove. Nu har jag pysslat lite hemma och försökt kolla på This is England men det gick inte bra så satte på Guldkompassen istället. Jag är ensam hemma och det är lite småläskigt det också. Då gäller det väll bara att intala sig själv att det inte är läskigt hohoho.

Imorgon blir det Gisekvarn med mamma och Tompa som gäller. Roligt som faaarao ska det bli. Underbart stället säger jag bara!
PUSS

Kommentarer
Postat av: KaKAaan

länken funkar inte hähähähäähäh

2009-06-18 @ 22:48:18
URL: http://kkl.blogg.se/
Postat av: MINNA

haha ursäkta baby

2009-06-19 @ 18:17:31
URL: http://miinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0