Hola amigos

Kan mellanlanda mellan alla listor och säga att jag sitter och svettas skiiitmycket. När jag står upp blir jag typ helt skakig och gaaah undra hur det kommer gå att springa runt i klackar imorgon liksom... Kommer få ett eplepsianfall eller något. Ska ju till frisören imorgon för att locka håret och lite sånt och hon sa att det måste vara väldigt tvättat och torrt. Jag måste ju typ raka benen och sånt inför balen också så när farao ska jag göra det?! Ska jag gå hem mycket tidigare från skolan eller ska jag köra allt på morgonen sjukt tidigt. Det är något jag får grubbla på under dagen. Och jag blir lite småledsen nu när jag är sjuk eftersom hellre är jag i skolan och ser allas "ljuva" ansikten nu när jag snart aldrig får se dom igen, faaan.

Idag vaknade jag typ vid nio och så har jag varit uppe och läst min tidning och tittat på tv i vardagsrummet som en omväxling. Sen åt jag grillat kött med hemmgjorda pommesfrites och bea, goodie goodie. Har typ käkat upp hela M&M påsen också så känner mig lite rund om magen, eller jag gör ju inte det men jag kan tänka mig att jag ser lite fetare ut.

Karin har smsat och uppdaterat mig om skolans händelser. Hahaha något med en dörr och rektor som jag tyvärr inte kan nämna mer. Roligt var det iallafall, eller är kan man väll säga! Sen har jag hört av Josefin vad de flesta kommer få i biologi i slutbetyg och om Josefin har MVG borde jag också få det eftersom vi är twins när det gäller skolan. Och nu var det visst gratis glass nere vid Italienska men jag pallar inte gå dit, mina öron börjar göra ont. Fast Josefin om du läser detta i just det här tillfället kan du ju passa på att hämta hem glass till hela familjen så ni får en matchande efterrätt också! HAHA.

Neeeej nu ska jag lyssna på Brittan och göra listor *tuffing blick*.

Kommentarer
Postat av: Bellan

Hooooooola!

2009-06-03 @ 20:43:46
Postat av: jossan

attans att jag läste det nu när jag snart ska gå o lägga mig då! :(

2009-06-03 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0