Första sommarlovsdagen...

och jag kan inte sova. Det är så himla mycket tankar som snurrar runt i ens huvud just nu och då är det tur att jag har en blogg som man kan skriva av sig i. I torsdags hade jag en underbar dag. Då lekte livet verkligen. Badade med klassen och åt middag på kvällen där vi hade sjukt roligt. Efter det gick några vidare för att hoppa studsmatta och livet lekte helt enkelt. Nu kommer det aldrig vara så längre. Det kommer aldrig vara allihopa samlade på en gång och det får mig att bli ledsen. Kommer faktiskt sakna all jobbig ångest man fick på vissa personer, strunat i om jag får det bara jag får vara med dom!

Igår var det ju skolavslutning men jag grät aldrig fast det var nära inpå. Mina betyg var iallafall satbra! Fick 8 MVG och 9 VG hihi. Både min mamma och pappa var med och efter man hade sagt hejdå till alla 100 ggr var jag med Josefin och lite med Kalina. Runt fem åkte jag till mina kusiner i Älta och firade Fredrik med studsmattehoppning och annat. Runt nio kom jag hem och jag och Karin åkte till Stadshagens IP där de flesta niorna var och det var lite mysigt men ganksa random också så då kom Mattias och vi åkte till Djurgården där alla redan hade dragit. Runt halv ett kom jag hem och gick och la mig i Magnus säng. Verkligen jobbigt att inte kunna ha ett rum att vara i utan jag driver runt i hela lägenheten och jag vet inte var jag har mina saker. Jag som måste ha mina saker på plats för annars blir jag galen. Och det är något jag håller på att bli. Färgen till mitt rum är inte ens köpt och när Magnus kommer hem ska jag flytta till Sixtens rum då eller? Herregud...

Och jag måste bara säga när killar kommer in i bilden i tjejkompisgäng så förstörs allt man byggt upp. Varför i helvete ska det vara så?! Det är nog bäst om man håller sig till sin bästa kompis resten av livet. Jag pallar fan inte med vissa människor just nu. En idiot är vad man är när man håller på som dom gör. Jag har också kommit på att jag behöver faktiskt inte ha det där tonårslivet som folk tycker är så viktigt. Jag nöjer mig med de vänner jag har och jag gör det jag känner för. Så kära vänner tänk på mina visdomsord annars kommer det gå illa i livet.

Lite bilder under dessa dagar som gått hihi.





























Kommentarer
Postat av: MADDE

HAHAHA vilken bild på mig asså :D jag kan också lägga in bilderna snart :) <3

2009-06-10 @ 15:42:55
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0