Disney

De flesta artisterna som disney "lägger fram" är helt underbara. Jonas brothers, Miley Cyrus och Demi Lovato är några av mina favorit artister som jag lyssnar på dagligen. Det låter hellamt att säga att man lyssnar på just dessa eftersom disney har hjälpt dom med sina karriärer och disney är barnaktigt och då får ju barn tillgång till att lyssna på artisterna också. Vem vill bli kopplad till att lyssna på barnlåtar egentligen? Man skulle ju vilja att de skulle lyckats någon annanstans än just disney men jag kan inte sluta att gilla dom bara för att det är lamt.

Dagens låt blir iallafall Miley Cyrus- The Climb som jag faktiskt hittade nyss!

Kan säga att lite senare ikväll ska jag på någon kurs för att kunna träna småknattar i sommar *suck*.

Kommentarer
Postat av: MADDE

Jag vet den låten är bäst! :D

2009-06-03 @ 18:11:54
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: Ella

Videon ?

Haha ja självklart, jag äger den inte :)

2009-06-03 @ 20:42:52
URL: http://assaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0