Balen

Balen var helt okej igår men jag hade förväntat mig mer, tyvärr.

Jag och Karin fixade oss hos mig och sen vid halv sju började allting så då kilade vi över till F-skolan och gick på röda mattan jaaao haha. Ja och sen så gick vi runt och pratade med folk och vi åt faktiskt oväntat god mat. Sedan var det två DJ's där så många dansade men sen så var det typ bara vår klass uppe på dansgolvet resten av kvällen. Dom spelade ingen bra musik för det var bara massor med jobbiga "blattelåtar" och det är något av det värsta jag vet. HOUSE SKA DET VA!

Men det blev en liten besvikelse för alla gick så himla tidigt och det hände ju lite grejor som har fått mig att tänka att jag är nöjd med dom personerna jag har runt omkring mig och jag behöver faktiskt inget drama eller galna händelser i mitt liv, inte med fel personer iallafall.

Så jag och ett stort gäng gick till McDonalds och var lite där innan pappa kom och hämtade mig och jag gick hem och sov.

Idag vaknade jag runt elva och åkte till skolan för att städa mitt skåp och nu har jag pratat med Mattias länge i telefonen fast hans mobil la av så nu sitter jag här och ska äta nudlar. Ikväll vet jag inte vad som händer men vill verkligen hitta på något skoj eller bara vara med någon mysig person. Vi får se hur det blir.

HAHAHA! Kolla Karin!


Oh sexy


Kalina och Josefin


Gangstaaahs! Carl, Tim och Anton


Coola ligan


Elsa, Linda a.k.a modellen och Emma


Alexandra, Nida, Samia och Nemo


Lantis<3


VÅR MENTOR OCH DEN BERÖMDA ANDERS!



Härligt gäng det här va!


Bebis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0