And she will be loved

HEJ! Jag kan berätta lite kort om dagen att den har varit väldigt  skön för att ta hand om nio barn. Ända minuset är att jag har skrikit ganska mycket. Fast för de mesta har alla grupper spelat match tillsammans idag och vi har lekt lite straffar som jag tyckte var skitkul haha (A). Och vi fick hamburgare och chips till mat. Gissa om jag blev glad?!

Kan även berätta att när vi skulle måla mitt rum igår var färgen skitful så vi köpte ny idag. Ja jag är ganska bortskämd men så att alla vet fick jag lite dåligt samvete för det.

Dagens låt: Maroon 5 - She will be loved
Dagens humör: Glad, irriterad
Dagens mående: Trött
Dagens borde: Vara positiv och vila upp mig
Dagens frisyr: Förut uppsatt men nu utsläppt
Dagens smink: Inget, istället är jag helt röd i ansiktet av solen haha
Dagens klädsel: Först träningskläder men nu chinos och en t-shirt
Dagens planer: Chilla
Dagens materiella vill ha: Ipodhögtalare
Dagens längtan: Till midsommar
Dagens fundering: Att musik kan få en att känna sig hel
Dagens beroende: MAKT!
Dagens tråkigaste: Att inte ha den makt jag velat ha
Dagens roligaste: Hillary och Kajsa gör alltid roliga saker. Jesper sa väll ett och annat också hehe.
Dagens person: Tror det blir alla mina knattar, Hilla, Kajsa, Jesper och Ludde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0