Lankväll haha

Tjenis! Nu sitter jag och Karin i mitt vardagsrum och lanar *WOOHOO*. Har spelat The Sims 3 gaaalet länge och är sugen på pommes frites fast har ätit tårta så jag får nog stå över.
 
Egentligen skulle jag gått till Louise pojkvän Adam men vissa som är där tål jag inte eller dom tål snarare inte mig så det blir inget sådant.

Nu sitter jag och lyssnar på Miley Cyrus låtar och ska nog titta på hemmavideosar med henne. Hon är verkligen galet bra och är sig själv till hundra så jaaa hon är min idol nu hihi. Hon kanske kommer till JB konserten och då blir det en av dom bästa dagarna i mitt liv. Elsas pappa kanske kan fixa backstage också, WOOHOOO!!!


Kommentarer
Postat av: calle

Haha du e besatt av den där bruden :O

2009-07-31 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0