I turn it on

Jag har kommit in i en filmperiod! Jag tittar på flera filmer om dagen. LOVE IT! Kan även berätta att the bloggtorka is on, jag har absolut ingen lust att skriva eller allt känns så meningslöst liksom OCH DET SKULLE FAKTISKT VARA KUL MED LITE KOMMENTARER, SÅ LÅNG TID TAR DET INTE!!!

Nu bär det av till mamma i Bromma och måste bara säga GO MILEY CYRUS. Där snackar vi en riktig tös ingen meningslös kändis vill säga. Idioter som dampar på henne, bara för hon vågar vara sig själv och även har kommit så långt. SUCKERS!

PUSSISAR på mina bebisar och dom som kommenterar (ps ibland kan jag också vara cool)


Kommentarer
Postat av: smiiile_280

(Y)

2009-07-19 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0