Yes man!

Snart ska jag iväg och möta mamma vid hennes jobb. Vi ska på bio och se Yes man. Det ska bli mysigt eftersom jag inte sett henne på ett tag och vi har planerat det här rätt länge. Men som sagt har jag ju varit sjuk så allt har blivit uppflyttat. Om affärerna fortfarande är öppna så ska jag köpa en grön tråd till en av mina Lyle&Scott tröjor för den har typ massor med hål i sig. Jag ska även växla in mina pund jag fick av mormor och behöver mammas hjälp med det eftersom att "barn" inte får göra det själva -.- . Fast affärerna kommer nog vara stängda eftersom det är söndag. Då får jag väll fixa allt någon annan dag eller lämna över sakerna till någon hihi. Sixtens mormor är här på besök och det är hon som ska laga tröjan så tråden måste jag fixa snarast!
Nu ska jag kila, ha en bra kväll alla sötnosar.
PUSS




Kommentarer
Postat av: madde

den vill jag också se någon dag :)

2009-01-18 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0