What's happening?

Åååh jag fattar inte vad som händer med mig. Jag brukar verkligen vara jätteordningssam och inte glömma saker.
Idag så kom jag en timme förtidigt till skolan. En timme liksom! Hur roligt är det när man kan ha sovmorgon? Jag glömde so-böckerna i skolan kom jag på nyss och det har typ aldrig hänt mig förut. Skolan tar för mycket plats i mitt liv just nu och man hinner ju inte ens tänka på annat innan nästa skolgrej händer. Jag känner att jag inte har koll på något längre. Det känns inte bra. :/
Nej jag ska ta och skärpa mig när det gäller läxor och sånt nu annars kommer det väll bara gå ännu mer neråt.

Idag så gick lektionerna någorlunda fort. Jag hade redovisning om Barcelona i spanska och jag fick VG+. Läraren säger alltid att jag inte riktigt är på MVG men att jag snart är det. Det komiska är att hon har sagt det i ca 1 år nu. Jag kanske inte är född till att lyckas uppnå det bästa? Vem vet, vem vet... Jag kommer fortfarande kämpa tills jag uppnår ett MVG i både spanska och engelska innan jag slutar i min skola. Om jag inte lyckas blir jag seriöst deprimerad.

Jag och pappa ska på öppet hus idag på Kärrtorps gymnasium men jag är sååå inte taggad på det. Jag vet inte ens om jag vill börja där. Det sviktar mer neråt än uppåt om man säger så. Fast det kan vara bra att kolla på lite olika gymnasium för det är verkligen en stor grej för mig. Jag pallar inte ha det som det är just nu i min skola. Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kommer i en bra klass till hösten.
Jaja man kan inte lösa några problem i förväg så det är väll bara att inte tänka på allt som kommer hända in tha future.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0