Vilken kväll

Jag kan rabbla upp allt som har hänt mig ikväll.

1. Jag har hostat tills jag kräkts
2. Jag har fått raseriutbrott på läxan
3. Jag har börjat gråta för att jag blev så trött och förbannad på läxan
4. Jag har tagit sönder och kastat saker i väggen för att jag var så arg och ledsen
5. Jag har städat rummet efter mitt raseriutbrott

Ja detta var min kväll. Jag orsakade nog dom flesta sakerna själv men ändå. Kan aldrig skolan få nog med att ge läxor och skit?! Jag tror nog inte det utan dom måste plåga en tills man bryter ihop som jag har gjort. Det är förbannat hur jobbiga grejor kan vara ibland... Jag har faktiskt aldrig blivit såhär galen förut så nu var jag verkligen gaaaaaalen! :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0