Vad som händer i helgen

Tjaaa alla coolingar!
Imorgon är jag ledig för att vi hade öppet hus idag och det var jobbigt. Mår dåligt av att se alla konstiga personer som går runt i korridorerna. Det fick jag göra två gånger idag, den vanliga skoldagen och på kvällen... Men nu har jag iallafall kämpat mig igenom dagen och det känns väldigt bra.

Det som händer i helgen:
Fredag - Ska vara med Cassandra som jag inte har umgåtts med på evigheter känns det som. På kvällen ska jag träffa Karin och vi får väll se vad vi hittar på.

Lördag - Är nog med Karin och kanske träffar några andra små korta stunder.

Söndag
- På kvällen ska jag på bio med mamma så det kanske blir en heldag med henne om inte något annat kommer i vägen.

PUSS mina små änglar hhhhhihi <3

Kommentarer
Postat av: SANDIE

Svarar:

Men du är ju för gullig! :)

2009-01-16 @ 19:50:35
URL: http://sandrabeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0