Tjaaaah!

Tjabbaaa alla tuffingar. Vet ni jag hade 34 läsare iförrgår, rekord! Men nu har jag skunkit ner på ca 17 stycken igen. Vart tog alla andra vägen?

Idag så vaknade jag vid halv sju och det var verkligen svååårt att gå upp! Jag klädde på mig lite snabbt och åt frukost. Som vanligt är jag alltid klar ca 40 minuter innan jag börjar men jag vill alltid vara på den säkra sidan att jag hinner. Så jag började städa mitt rum lite och fyllde i H&M-katalogen som jag och Karin tydligen hade fyllt i fel :/ Klockan tickade på lite fortare då och sedan var den så pass mycket att jag åkte till skolan. I skolan var jag ändå först men sen kom Carl och Anton och vi satt och pratade om filmerna från konserten som Karin lagt upp på youtube. Gaaaah det är verkligen världens hysteri över dom filmerna och det verkar vara allt folk i vår skola tänker på, tillochmed lärarna...
Vår första lektion var SO och vi läser om Andra världskriget som är helt fruktansvärt. Man blir ju helt tagen när man läser allt som har hänt! Efter SO'n hade vi matte och jag, Jossan och Linda var verkligen bäääääst! Hahaha vi är typ sämst i vår grupp men idag så gick det skitbra! :D När matten var slut hade vi NO och som vanligt var vår lärare sjuk men ingen vikarie. Då anordnade jag och Karin en frågelek typ och det var ju nice. Många i klassen verkade tycka att den var rolig iallafall och man fick ju reda på grejor fast igentligen inget som var så värst intressant.
Efter skolan gick jag och Karin hem till henne och vi tittade på massor av Veronica Mars avsnitt och jag dog verkligen för det var aaaskallt! Sedan ringde pappa och sa att jag skulle komma hem.

När jag kom hem så skulle vi gick vi och bowlade och jag vann nästan! Pappa vinner typ alltid när man spelar "spel" med honom hehe. När vi hade bowlat klart gick vi och åt på resturang och det var gott men jag var inte så hungrig. Kyparen kände typ igen oss så han gav oss massor med matkartonger som vi kunde lägga vår mat i hahaha.

Ikväll händer inget speciellt. Jag har spelat lite Wii med Sixten och dampat sönder så känner mig lite krasslig i halsen. Typiskt mig att bli så uppspelt av ett spel att jag tror att det är på riktigt... Iallafall så är klockan ganska mycket nu och om ingen ringer mig så pallar jag inte ringa någon alls för det känns som att det är alltid jag som frågar om vi ska göra något, suck.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0